Reklam

Halil Sezai Olsun Şarkı Sözü


  
  Çaresiz içimdeki çocuk 
Bir günah gibi hep suçlu 
Senin hala ellerin soğuk 
Ve yağmurlu 
İçimde her gün ölen umutlar var 
Olsun zaten aşklar hep böyle 

Sana bir söz yazdım bugün 
Yolladım rüzgarla 
İçinde gözyaşı vardı 
Küçücük bir kadınla 

Sana bir söz yazdım bugün 
Yolladım rüzgarla
+++++++++++
İçinde gözyaşı vardı 
Küçücük bir adamla 

Çaresiz bütün kelimeler 
Bir yalan gibi hep suçlu 
Senin hala gözlerin soğuk 
Ve yağmurlu 
İçimde her gün büyüyen çığlıklar var 
Olsun zaten aşklar hep böyle 

Sana bir söz yazdım bugün 
Yolladım rüzgarla 
İçinde gözyaşı vardı 
Küçücük bir kadınla 

Sana bir söz yazdım bugün 
Yolladım rüzgarla 
İçinde gözyaşı vardı 
Küçücük bir adamla

Related Posts

0 yorum:



Facebook Sayfamız

Yandex.Metrica Ping your blog, website, or RSS feed for Free

Sosyal Medya Linklerimiz

Araç Gereçler