Reklam

Beni Affet Yeni Sezon İlk Bölümde Neler Olacak Tüyoları

Beni affet dizisinin yeni sezonunda Şahin'e bir düşman geliyor ( Cesur ) isimli belalı Şahin'e musallat olacak. Anlaşılan Şahin'in sırları neden burada olduğu ve çok daha fazlası ortaya çıkıyor. Bahar tarafına bakacak olursak eğer Eylül avukat olarak Alper'i göreve getirmiş. Buda demek şu ki Eylül işin peşini kolay bırakacağa benzemiyor. Cüneyt ve Feride'nin birbirlerine doğru yaklaştıkları bir sahne var fragmanda buda demek oluyor ki Feride ve Cüneyt'in aşkları tam gaz devam ediyor. Kemal ile Bahar ında bebekleri kaçırılıyor çok daha fazlası için star'da buluşalım. Beni Affet 16 Eylül 2013 Star tvde Beni affet dizisi için yapılan bazı kullanıcı yorumları ; Perihan Berrak : Cüneyt'in Zühre'den öğreneceği korkunç haber ne Osman'ın Tunc'u öğrendiğini mi öğrenecek Rengin Gazi : Cüneyt Feride'yi kendine doğru çekip öpecek mi sizce Gül Orhun : Feride bir tek üzgün değildi ki kızgındı da kime kızdıysa artık Yeşim Işık : Yaa ben izleyemedim neden o kadar erken saatte veriyorlar ki :(( Umut yeni aşkından filan bahsettimi

Related Posts

0 yorum:



Facebook Sayfamız

Yandex.Metrica Ping your blog, website, or RSS feed for Free

Sosyal Medya Linklerimiz

Araç Gereçler