Reklam

Matematik İle Savaşım


Merhaba arkadaşlar . Bildiğiniz üzere okullar başladı .Bende okulların başlamasından sonra bir liseli oldum :) . Daha önceki sınıflarda altıncı sınıftan belli süren bir savaşım . Ne savaşımı tabikide matamatiğe karşı olan uğraşlarım . Her ne kadar çalışıyor olsamde olmuyor çözemiyorum problemleri . Herneyse geçen yıllarda bir şekil idare ediyorduk ama bu sene sanki çığ oldu ilk derste üstüme yıkıldı . Diğer derlserde yice Rabbimize şükür herhangi bir sorun yok ama bu matamatik sayısalcı olmamı engelliyor işte . Sırf matamatik yüzünden yine dershaneye başladım . Her ne kadar eşit ağırlık düşünsemde matamatiği düzeltmeyi kendime hedef edindim . Umarım dershaneninde yardımıyla bu engelide aşarım . Eğer bir önerim var diyorsanızda yorumlarınızı bekliyorum hemde dört gözle :)

Related Posts

0 yorum:



Facebook Sayfamız

Yandex.Metrica Ping your blog, website, or RSS feed for Free

Sosyal Medya Linklerimiz

Araç Gereçler