Reklam

Siyasete Giriş

Merhaba arkadaşlar . Bundan sonra blogumda siyaset yazıları eklemeyi ve düşüncelerimi yazmak istiyorum . Nerden geldi bu düşünce bu heves derseniz . Benim babam bulunduğumuz bölgede belediye başkanlığı yaptı . Ben kendimi bildim bileli siyaset ile ilgili sohbetlerin içindeyim . Bu doğrultuda benimde siyasete bi hayli ilgim var . Hatta şuan okadar ilgiliyimki ilerde siyaset bilimleri bile okumayı düşünüyorum . Şuanda belli bir partiyi belli bir siyasetçiyi sevmiyorum daha oralara gelmedik . Hepsinin kusuruda var çok iyi olduğu noktalar da var . Ben blogumda tarafsız ve kendi görüşlerimi ; ne babamın , nede çevremin görüşlerini yazmayacağım . Çünkü ben farklı olanı yapmaya çalışacağım . Hani olurya bir ürün çıkar o ürünün versiyonları olur ve versiyon ilerledikçe hatalar giderilir ve en sonunda kusursuz bir ürün ortaya çıkar . İşte ben onu yapacağım. Neyse daha fazla uzatmayayım . Çok yakında siyaset ve ben burada olacağız . Takipte kalın .

Related Posts

0 yorum:



Facebook Sayfamız

Yandex.Metrica Ping your blog, website, or RSS feed for Free

Sosyal Medya Linklerimiz

Araç Gereçler